Φύλλο 2 | |
Το σχολείο μας συμμετέχει για πρώτη φορά σε Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ( Comenius) και όλοι μας, μαθητές και εκπαιδευτικοί, είμαστε ενθουσιασμένοι μ' αυτή την εμπειρία. |
|
Ακολουθεί μία καταγραφή των όσων έχουν γίνει μέχρι τώρα: |
![]() |
Ετοιμάσαμε και αναρτήσαμε στην είσοδο του σχολείου μας τον πίνακα Comenius όπου τα παιδιά είδαν στο χάρτη την απόσταση της Ελλάδας από τις υπόλοιπες συμμετέχουσες χώρες και βρήκαν πληροφορίες για τον John Amos Comenius, τον άνδρα που έδωσε τ' όνομά του στο πρόγραμμα κινητικότητας που συμμετέχουμε. |
|
![]() |
|
Οι μαθητές, με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού της Πληροφορικής, έφτιαξαν Voki και ηχογράφησαν βασικούς χαιρετισμούς στα Ελληνικά μεταφράζοντας τους και στ’ Αγγλικά. Το ίδιο έκαναν και οι άλλες χώρες και έτσι τα παιδιά είχαν την ευκαιρία ν’ ακούσουν τους ίδιους χαιρετισμούς και στις γλώσσες των εταίρων μας. Τα παιδιά κατέγραφαν την θερμοκρασία και τις καιρικές συνθήκες στις 10 π.μ. και μάθαιναν για τον καιρό των υπόλοιπων χωρών την ίδια ώρα. Φυσικά ζήλευαν τις χώρες που είχαν χιόνι. |
|
Επίσης έφτιαξαν και διακόσμησαν τα ρολόγια και των πέντε χωρών (Αγγλία, Νορβηγία, Βέλγιο, Ισλανδία και Ελλάδα) ώστε να γνωρίζουν τη διαφορά ώρας που έχουμε μεταξύ μας. |
|
![]() |
|
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν όταν χρησιμοποίησαν τις δικές τους κάμερες στο σπίτι για να παρουσιάσουν το πρωινό τους ξύπνημα, το πρωινό τους γεύμα και τα ρούχα που διαλέγουν για το σχολείο. |
|
![]() |
|
Μ' αυτή την ευκαιρία τονίσαμε τη σπουδαιότητα του πρωινού γεύματος ως αναπόσπαστο κομμάτι της υγιεινής διατροφής και οι μαθητές ετοίμασαν πρωινό στο σχολείο με φρεσκοστυμμένους χυμούς, βραστά αυγά, ψωμί, τυρί, ελιές και φρούτα. |
|
Στα πλαίσια ανταλλαγής των "μασκότ" φιλοξενούμε τη "μασκότ" της Ισλανδίας. Τα παιδιά τις παίρνουν μαζί τους στις διάφορες σχολικές δραστηριότητες προσπαθώντας να τις ξεναγήσουν στη σχολική μας ζωή και περιγράφουν την κοινή τους εμπειρία στα Ελληνικά και στ' Αγγλικά στο ημερολόγιο της "μασκότ". |
|
Τα παιδιά έφτιαξαν Fotobabble, ένα πρόγραμμα στον υπολογιστή, που τους δίνει τη δυνατότητα να ηχογραφήσουν τα σχόλιά τους για μία φωτογραφία που έχουν βγάλει. |
|
![]() |
|
Επίσης, οι εκπαιδευτικοί που επισκεφτήκαμε τις δύο Ευρωπαϊκές πόλεις στην Αγγλία και τη Νορβηγία φτιάξαμε ένα βίντεο όπου παρουσιάζουμε την εμπειρία μας και το δείξαμε στους μαθητές όλου του σχολείου. Τα παιδιά το παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον και έκαναν ερωτήσεις που αφορούσαν το εκπαιδευτικό σύστημα αλλά και την καθημερινότητα των ανθρώπων των δύο χωρών. |
|